tisdag 4 maj 2010

Tradera mera

Hej raringar...
...förlåt min dåliga uppdatering men det är kaos i mitt liv just nu, både på gott och ont...Vilar från bloggen ett tag...
Det blev ju inte så många förslag på namn till min eventuella nystart så jag avvaktar med det ett tag. Dock kommer jag såklart att hålla mitt löfte om en hemlig present till bästa namnförslaget...Fast jag har ett eget namn som kanske kanske kan passa...Men d är en del saker som måste falla på plats först.
Får jag inget fyndigare förslag så kommer det att bli en UTLOTTNING i framtiden i stället så HA TÅLAMOD !!! Alltså så har ni fortfarande chansen att hjälpa mej med min nystart...Bring it on ;D

Kan avslöja att det bästa namnpåhittet hittills kommer från en av mina goda vänners svägerska ( hänger ni med ? ) o detta var:

MY CREAMY WORLD

Ha det så gott allihopa och kika gärna in på Tradera där jag har några auktioner ute just nu...Bland annat dessa :


Tjusig "ask" från Lisbeth Dahl...Nytillverkad i fattigmanssilver.


En riktigt shabby gammal lampa i vit shabby plåt och vitt porslin, industri-look.


2 st antika böcker med svenska kyrkans predikningar, upplaga 1 och 2. Dessa är från 1800-talet.

Religiös tavla.

3 st kryddburkar i vitt porslin och turkos text.

Köpa och sälja det är mitt motto det...så alltså...Tradera mera ;D OCH lycka till OM någon hittar nåt intressant !

KRAM /K

5 kommentarer:

Carina sa...

Hejsan!
Jag har funderat på det här med namn på din blogg, kanske
" Mitt härliga Shabby Chic hem",
du har ju ett jättemysigt hem som du delar med dig av, hoppas du fortsätter blogga för du är inspirerande ska du veta.
Kram på dig / Carina
kattarsel@live.se

Smultronstället sa...

Honey e ledsen för att jag inte kan bidra med så mycket stöttning nu men jag skickar många styrkekramar till dig varje dag i tanken iaf <3 luften har liksom gått ur mej..

Ullis/Leva på landet sa...

Tråkigt att det inte är så bra just nu. Hoppas att det löser sig. Hoppas också att du fortsätter med bloggen i någon form.

kram och sköt om dig
Ullis

Lisa.L sa...

synd du inte hade en länk till dina auktioner i inlägget, va så fina saker :D

Lisbeth336 sa...

Hej hoppas att allt löser sig till det bästa!
Jag vet, efter regn kommer solsken.
Det kanske tar lite tid men sedan tittar solen ner mellan molnen.
Saknar själv mitt gamla hem, där barnen vuxit upp och så många fina minnen finns. I mina drömmar var jag ofta där och smög runt i huset. Men nu har jag inte varit där på några år. Det är väl så kroppen bearbetar sorgen även när man sover. Man har ju vävt in så många drömmar i sitt hem. Men allt har sin tid och nya utmaningar. Försök titta framåt och där upptäcker man så smått att det finns fler och fler solfläckar ju närmare man kommer. Det är tufft men för varje dag växer man lite o lite till, även om man vill skynda på framåt.
Jag tänker på dig och känner med dig! Men hinner du får du gärna lägga till dina Tradera auktioner!
Sänder dig en stor styrkekram från mig!