torsdag 15 april 2010

Belöning utlovas...

Hej kära vänner !

Som ni säkert märkt blir jag mer o mer osynlig i bloggvärlden...I mitt liv ser en rad förändringar just nu, på både gott och ont och varken orkar eller hinner med bloggen...

Jag kommer fortsätta blogga men jag känner att jag behöver en nystart och vill byta namn...(jaja JAG OCKSÅ... ;D )MEN TILL VAD ??? Hjälp mej...



Kan bara inte komma på nåt...bara ett enda som jag inte kan bestämma om det är bra eller dåligt...eller det kanske rentav finns liknande...

" vita drömmar och dammtussar "

VAD TYCKER NI ??? jag vill ha massor av förslag...
Den som har det BÄSTA förlaget kommer att BELÖNAS med en HEMLIG vinst...
Om jag sen komer att ta just det namnet eller inte återstår att se...

Kommentera detta inlägg eller maila ert förslag...FÖRE den 25 april !
Krameli /K

8 kommentarer:

Må Gott sa...

Tja...det där med namn är ju inte min starka sida precis. Men det jag direkt kom att tänka på med tanke på ditt nuvarande namn och ditt egna förslag är
"Bland vita moln och gråa dammtussar" eller nåt. Drömmar - då är man ju uppe bland molnen lixom å drömmarna ska vara vita och goa. Precis som molnen. Små vita goa molntussar.
Eftersom du älskar zink och det är grått, så får vi in lite grått oxå i form av dammtussarna. De är ju lite gråaktiga väl? Iallafall här hos mig. :-D

Kanske kommer på fler namn. Är ju hur nyfis som helst på den där hemliga vinsten. ;-)

Hoppas det är förändringar i positiv riktning som väntar!

Må gott!
Kram Anette

Det vita dårhuset sa...

Men gudars vad svårt.....
Har ingen aning så jag får hålla koll på vad de andra säger ;)
Lycka till!

Kramar Erika

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja du. Funderar å återkommer.
Ärligt så tycker jag inte riktigt om det du tänkte på. Lite enklare tycker jag...

Som sagt, återkommer.

Kraaam

Dicksonska våningen sa...

Svårt med namn! Ett inarbetat namn är värt mycket även om det känns tråkigt. Kanske ska namnet innehålla "älskar zink" på något klurigt sätt.
Kommer jag på något ska jag säga till!

Kram Annika

LjuvligtLantligt sa...

"änglatussar" "vingar" "vitt o grått" "vingslag" "dammtussar o vingslag" "det vita o gråa"
Ja jag vet inget mera..*hjärnsläpp* :)
Kram Git

Helenas blogg sa...

hej!kikar in till din blogg en sväng, ser att du beställt samma ring som mig, fast jag med ett H=) väntar med spänning....hadé

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Byta namn!?
Det där med namn är verkligen så svårt! Hoppas du har fått ngt bra förslag som du gillar! :)

Kram på dig!

Dicksonska våningen sa...

Kanske en utlottning piggar upp i bloggtorkan! Kika in hos mig och tävla!

Ha en trevlig valborg och helg!
Kram Annika