fredag 3 juli 2009

Semester-tider!

Hej alla goa vänner !

Som ni märkt så händer inte så mycket här på min blogg...Har fortfarande ingen som helst lust till att blogga... Vill därför önska er alla en riktigt härlig sommar så får vi se när och OM vi ses här nåt mer...

Tror nog att jag kommer tillbaks men JUST NU går min NRJ åt till massa annat och dessvärre är det mesta som händer härikring av det jobbiga slaget...Livet är inte alltid så ytligt och lätt som i den underbara bloggvärlden TYVÄRR! Inredning o loppis får stå åt sidan tills lusten kommer tillbaks!

Nu ska vi ha semester i 4 veckor tillsammans så man får hoppas man inte går varann på nerverna alltför mycket ;D MEN framför allt att VÄRMEN FÅR BESTÅ !
Puss kram /K

6 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag tror de flesta har bloggen på lågvarv nu.
Det är väl som det ska :) att vi är ute o umgås irl så kan vi mysa i sofforna med datorer o teekoppar under vinterhalvåret.

Hoppas du får en härlig sommar.
Så ses vi !!

Kram Jeanette

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att du kommer tillbaka framåt hösten. Är ju alltid lika kul att titta in här. Vissa perioder är det så mycket annat som är viktigare. Låter ju inte kul att det är en massa jobbiga saker som du har.

Ha en riktigt bra sommar och sköt om dig!
Kramar Ullis

Ida sa...

Hoppas du kommer tillbakka snart :) äntar på dina inlägg med h'rligt bra text. hade bra kram

Vita små hjärtan sa...

Hoppas verkligen att du kommer tillbaka! Om lust o ork återkommer!
Kram Agnetha

Lavendel & Romantik sa...

Hej stumpan...
det är nog lika för alla..men jag hoppas att vi ses på onsdag, jag får skjuts av min son vet ej om jag hunnit fått min bil den är på verkstad..hör av dig om du/ni behöver ta er dit Kram/Majsan

nea i det gula huset sa...

Klart du fortsätter till hösten! :) *håller tummarna stenhårt* Om inte kommer jag sakna dig och din underbara humor och ironi när du skriver!

Hoppas du har en underbar semester och sommar!
Kram nea