onsdag 3 juni 2009

baby goodbye !

Hello friends !
Today i am soo buzy, but i have to visit you all before i go...
NÄÄÄÄÄÄÄÄ !!!
Bara att inse att man är too ringrostig in the engelska ;D Har inte tid att sitta här men ville bara önska er alla en härlig vecka!

Ni får hålla till godo med lite blandat från vårt kök tills jag är tillbaks med nya krafter och DÅ hoppas jag att jag fått lite mer PLI på min kära haha






Ps.Pulverdieten har gått över förväntan...Fast lite besviken blev jag nog när jag vägde mej i morse efter 9 dagars SVÄLT...3.4 kilo, fast d kanske inte är så pjåkigt...Några kilo till godo nuda när man ska dricka öl i solen o förstöra allt man kämpat för... ;D Hade d inte vart för semestern hade jag nog kört på ett tag till!

TACK ALLA NI SOM TITTAR IN HÄR O LÄMNAR SÅÅ FINA KOMMENTARER <3
Tar med oss solen hem sen ;D kraaaaam

10 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Duktiga du!!
Ha en toppen semester!

Jeanette

Caroline sa...

Gillar salladssaxen eller vad dom nu brukar kallas!! *fniss* Ha en härlig vecka du också!

Kram C.

STENLYCKA sa...

Det var ju jätte bra att gå ner så mycket på nio dagar. Vad duktig du är! Man skall vara glad om man går ner ett kilo i veckan.
Vackra bilder du visar.Njuter.
Önskar dig en bra fortsättning på dagen.
Kram

nea i det gula huset sa...

Tjena tjena!
Åhhh..vad det låter trevligt med semester!
Hoppas ni får riktigt trevligt och mysigt!

Kram Nea

Vita små hjärtan sa...

Så fint....
Kram Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Så mysigt du har det. Hoppas verkligen att du tar med solen till dalarna sen. Nu sitter jag och fryser och bara längtar till att det blir bättre väder. Pulverdiet blir det här också sedan när jag blir ledig.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Lantligt i stan sa...

Vackra bilder från köket! Ha en mysig semester!
Kram Anki

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs igen!! Mamma Millan igång o bloggae igen!!! Har en ny blogg nu..Välkommen!!!!!

Hagbacken sa...

Hallåååå....29-31 har jag sem..och blir baara hemma. Vet ej om min sjukskrivning forts än fram tills dess...

Vet ej om du tänkt dig utan barn på en kväll? Dagtid kan de ju vara själva så då spelar det ingen roll....mitt nummer ifa du vill...215833....

Kraam!

Hagbacken sa...

å 073-617 17 78