torsdag 17 juli 2008

Fuldesign ;D

Hej alla raringar...Denna bild får symbolisera mina känslor sista tiden...



...Ursäkta språket o hoppas ingen tar illa upp... Denna "tjusiga" tavla gjord av "fuldesign" ger väl en käftsmäll till alla finbroderande tanter...MEN INGET ILLA MENAT...
Livet är bara liiite föör jobbigt just nu :C har inte ens haft lust att blogga eller ens titta in till er andra... Meeen i morrn bitti sticker jag till TURKIET...igen... o sen hoppas jag vara tebaks med nya krafter om en vecka ;D

Puss på er alla ! Ps. dieten går skitbra ;D

14 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ja, det broderade stämmer överens med mitt eget liv också, till en viss del iallafall..dessvärre !

Hoppas det blir bättre för oss båda 2 snart, ha det GOTT på resan !!!

Kram, Jenny

<3

Gammalt o nytt 1:12 sa...

O ja allt följer jag med dig till värmen.
Hoppas att du får otroligt varmt,det måste vara skönt att bara kunna åka.Min dotter jobbar så här går det inte att åka.
Värm dig till mig med.
Kram Irene

In my house sa...

Nämen lilla Snuffsan,,, låter inte kul.. Hoppas att de inte är nåt "allvarligt" De kan ju oxå va grjen att man mår skit utan att veta varför... (sån är jag ofta) jobbigt som fanken!!

Hoppas resan sätter sprätt på dig och nya krafter sugs in i dig... Många kramar min lille snuffs j

Dicksonska våningen sa...

Oj, det låter som semestern kommer i rättan tid! Hoppas att du får det bra. Men lite färg i ansiktet känner man sig mycket piggare och fräschare med en gång. Och snyggare!
Kram Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att det blir bättre när du är i Turkiet. Jag kan låna tavlan medans du är borta. Känner så just nu jag också.

Kram Ullis

Mjuka sa...

Känner igen det!! Tar absoluut inte illa upp!! Så är det ibland. Gillar fuldesign, när de leker med traditionell hantverk
kram M

Smultronstället sa...

Hej honey...(Horny?),hihi

Kul tavla,jo jag vet livet är lite uppåner ibland..Men du fixar det:)

Ha det gott och njut av varandra!

Varmakramen
M

Lilla Trollbacken sa...

Hoppas att din semester ger dig kraft att komma tillbaka som en ny människa. Ha det underbart!
Kram
Gabrielle

Hanna i Det stora grå huset sa...

Har funderat lite på var du varit på sistone... Blir så glad av att "samtala! med dig genom kommentarsfälten...
Trist att livet suger, fast tavlan borde ju även få dig att le (?).
Hoppas att du får en härlig resa, och att allt vänder till det bättre för dig.

Sköt om dig!
Jättekramar Hanna

Sara sa...

Hoppas att du hittar nya krafter i Turkiet.
Kram Sara

Hagbacken sa...

Nemen...vad jobbigt för dig! Har saknat dina kommentarer...men strunt i det..det viktigaste är att du blir att må bra igen (el NI)...hoppas du får en riktigt skön rekreationsresa (heter det inte så), och att du lyckas samla ihop lite krafter...strunt i bloggen och tänk på HÄLSAN i första hand, men vi finns här!

Kraaam på dig//Linda

Gården på höjden sa...

Halloj, precis så har man ju känt själv också!
Men nu tror jag att jag är på banan igen. :D
Min blogg är uppdaterad, helt otroligt.

Ha det så gott
Kram
L

husnummer30 sa...

Hoppas du känner dig bättre! Ibland måste man ju få säga "Helvetet djälva skit". Det är bättre det än att gå och hålla det inom sig.

Sköt om dig!
//Jill.

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där!

Det var länge du var i Turkiet... Hmmm, här har man setat och väntat på att du kommer hem! ;-)

Hoppas att du har haft det bra, och att det känns bättre för dig.

Sköt om dig!
Kram Hanna