torsdag 15 januari 2009

En släng av Tourettes...

Hellooooo...jag hänger kvar...ett tag till iallafall...Inser att jag nog skulle sakna bloggandet om jag la ner. Nåt som jag däremot INTE skulle sakna är mina överflödskilon...När jag såg eländet i oretuscherat skick...å som grädde på moset i NAKEN i helfigurs-spegel och lysrörsbelysning ville jag bara fortsätta...BLUNDA... för detta...Den övergödda bleka grisen kan omöjligtvis vara jag...NU MÅSTE JAG VERKLIGEN TA MEJ I KRAGEN...ÄNNU EN GÅNG !!!

Dieten som gick sååå BRA i höstas ballade ur MEN har iallafall TRÄNA 2-3 gånger i veckan i 3 månader nu, så man får va glad för det lilla...

Nåja nog om detta o till nåt betyddligt ROLIGARE INREDNING !!! Har köpt ett par nya kuddar ;D


Har tittat på dom förut men snål-K tyckte d va för dyra så nu när d var 50 % var d bara slå till ;D

-Jävligt snygga sa lillstumpan...Hon har för tillfället nån galen släng av Tourettes syndrom...


Hon svär som en borstbindare o jag känner inte igen henne. Det är runda ord o svordomar om vartannat...som jag då INTE lärt henne...Förhoppningsvis går d över, pratar ju dagligen med henne om detta...Inte sååå kul om hon skulle få för sej använda könsord inför fröken !

I simhallen igår sa hon helt plötsligt utan förvarning ( ;D ) PENIS hur högt som helst ! VAD säjer man *FNISS*
För några dagar sen när hon hade en kompis hemma så satte dom en pappersrulle i lämplig position en aning under magen ;D...å låtsades kissa...Hur sött som helst MEN sen sa jag till tjejerna att tvätta händerna då vi skulle äta...

- Ja det är nog bäst det,säjer hon ( med blicken full av BUS ) nu när jag har hållit i K-U-K-E-N !!!!!!

GISSA OM JAG KUNDE HÅLLA MEJ FÖR SKRATT ??!!

Ha en härlig helg, själv ska jag med mammis på LOPPIS JIPPIIIII ;D

Tjingeling dingeliding ;D

7 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hi hi ska på loppis jag men,först i Falun sen valbo.
Otroligt fina kuddar du har köpt.Min make förstår inte heller att ett par kuddar kan
kosta skjortan...ler
Rolig dotter du har....mina hade nog aldrigt vågat säga dom orden...men i dagen läge så hoppar det grodor ur dom båda titt som tätt.
Kram och vi kanske ses på loppis...ler

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Vad skönt du skriver! Får mig på gott humör!
Att din dotter har börjat med mindre lämpliga ord är kanske inte så roligt men det försvinner förhoppningsvis! Särskillt eftersom ni andra i familjen inte pratar så! Men jag ler iaf när jag läser om det...eftersom det inte är hemma hos mig! ;)

Ha en bra helg!
//Nea

Vitt och nött sa...

ååh de va ett bra beslut tycker ja :) att du fortsätter blogga alltså!

fina kuddar du köpt! härligt när de ä rea eller hur!? ja har köpt två nya fattigmansljusstakar för 149 kr. de tycker ja va ett riktigt fynd!

ha en skön kväll!
kram!

Liten Bod sa...

Blogga är inte fettbildande... Jag måste ha köpt samma spegel som du, bedrövlig bild. Jag tycker du varit jätteduktig som tränat så mycket, här ligger kortet och bränner i plånboken :) Min dotter ska köra hårt med mig nu säger hon inför beach 09... Inte kul när ungarna klämmer ur sig pinsamma saker, å andra sidan gör alla det ibland. Min son snappade upp en hyllningsvisa till lasermannen när han gick i ettan eller tvåan. Jag tyckte nästan synd om honom när han skämdes så, då jag förklarade varför jag blev arg. Han som lärt sig varenda vers utantill... Här är det jag som har tourettes, men barnen är ju vuxna nu och har inte blivit omhändertagna av myndigheterna! Kram, Tina

pysseltanten sa...

Haha!
Tack o lov att du fortsätter blogga!
Du har så go humor, o man känner precis igen sig (o mannen med för den delen) i dina inlägg!
Det måste va nåt mysko med speglar o lysrör... Tur man inte blev fotomodell, hihi.
Ha det gott, vännen, o keep on blogging!!!

Kramizar

Hagbacken sa...

Tjenis penis! Jaadu, de är roliga de små liven...*s* Förhoppningsvis går det över...el inte...*s*

Guusikken vad fina kuddar det var, undrar om inte det var dem jag stod och klämde på idag på KID...grejen var bara den att den ena hade en brun fläck på sig och den andra fattades det en knapp på...men de var verkligen superfina!

Hoppas du gjorde många fynd på loppisen, och kul att du bestämt dig för att fortsätta...som sagt, du skulle sakna det för mycket tror jag!

Är superstressad idag, ska in till en till (sagt så nu ngra ggr) SEN ska jag sätta fart!

Kramis!

Smultronstället sa...

Tjoho:-)
Kul mammis du har, gjorde ni nåt fynd ?

jag la bud på lite saker på auktionen i helgen men fick inget :-( hm, det kanske är därför jag e på så dåligt humör idag...

Hoppas din helg varit bra :-)
Kram M