fredag 21 mars 2008

GLAAAAAD PÅSK !!!


Har oxå blivit utmanad i det intressanta ämnet " Bäst o pest " av en min gode vän M från smultronstället...Kan bara säja att ja förstår vafför hon vill att jag ska visa det...Hon känner mej väl...och vet hur vi har det...Såååå i jämförelse med mitt pest kommer hennes lilla pest att blekna...SMART TÄNKT HONEY!!!

ALLTSÅ vad var det med ditt lilla uterum???Bara lite stökigt men Där finns ju möjligheter...Till skillnad från vår fruktansvärt gräsliga TVÄTTSTUGA i orange, brunt och kissgult...JAG BARA HAAAATAR DEN...SÅÅÅ KÄNSLIGA TITTARE O PEDANTER ÄR HÄRMED VARNADE...DET FINNS RISK FÖR MEN FÖR LIVET...Får se när jag vågar publicera det...HÅLL I HATTEN O VA BEREDD PÅ EN CHOCK...

Nu ska jag återgå till en av dödssynderna FROSSERI...(På en mätt mage sitter ett glatt huvud ;D )Innan jag börjar mitt NYA LIV...HAHAHA...
Apropo Hannas "stora grå huset" inlägg om utseende, självförtroende osv...Ett litet tillägg (till-ägg haha)På bussen igår blev jag tillfrågad om hel eller halv biljett...WHAT!!!!Som om en 15-åring har såna hära bekymmersrynkor...HAHAHA PÖSS

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hahaha! Den var bra! Blev du tillfrågad om hel eller halv! hihihi! Det blev jag med en gång, fast då var jag runt 23... Däremot så har jag ALDRIG behövt visa leg på bolaget tex. Inte ens när mina jämnåriga vänner varit med och alla de fått visa sina... Då känns det så bra.... :-/ Nåja. Snart blir man väl tillfrågad om det är hel eller pensionärstaxa....

Jasså, ni har en jäklig tvättstuga ni med. Våran hade extrema färger tills igår. Vi köpte helt enkelt vitfärg och målade över det som var. Diarrégula och mossgröna väggar. Mörkorange på golvet. Det kostar ju inte mycket att måla om bara. Att fixa tvättstugan bättre än så har vi dock inte råd med...

Jag antar att det är Bard som kommer till Kupolen idag? Hmmm... idol.... Anade att jag skulle få äta upp det där... ;-)

Idag blir det loppis med Gubben som chaffis. Får se hur många jag lyckas med. Numera heter det " hela familjen delar faktiskt inte DITT intresse".... ooo så förvånad jag blir.... Det trodde jag ju. Bara det att jag vet vem som gillar det MINST.

Ha en bra påskafton!
Kram Hanna